Denne erklæring om databeskyttelse blev sidst opdateret på 16. februar 2022 og gælder borgere i Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde.
I denne fortrolighedserklæring forklarer vi, hvad vi gør med de data, vi får om dig via https://sydgros.dk. Vi anbefaler, at du læser denne erklæring omhyggeligt. I vores behandling overholder vi kravene i fortrolighedslovgivningen. Det betyder blandt andet, at:
- vi angiver klart, hvilke formål vi behandler personoplysninger til. Vi gør dette ved hjælp af denne fortrolighedserklæring;
- vi sigter mod at begrænse vores indsamling af personlige data til kun de personlige data, der kræves til legitime formål;
- vi anmoder først om dit udtrykkelige samtykke til at behandle dine personlige data i sager, der kræver dit samtykke;
- vi træffer passende sikkerhedsforanstaltninger for at beskytte dine personlige data og kræver også dette fra parter, der behandler personlige data på vores vegne;
- vi respekterer din ret til at få adgang til dine personlige data eller få dem rettet eller slettet på din anmodning.
Hvis du har spørgsmål eller ønsker at vide nøjagtigt hvilke data vi opbevarer om dig, så kontakt os.
1. Formål, data og opbevaringsperiode
1.1 Registrering af en konto
1.1 Registrering af en konto
Til dette formål bruger vi følgende data:
- Navn, adresse og by
- Email adresse
- Brugernavn, adgangskoder og andre kontospecifikke data
- IP adresse
- Beliggenhed
Det grundlag, vi kan behandle disse data på, er:
Juridisk forpligtelseOpbevaringsperiode
Vi opbevarer disse data, indtil tjenesten afsluttes.1.2 Nyhedsbreve
1.2 Nyhedsbreve
Til dette formål bruger vi følgende data:
- Email adresse
Det grundlag, vi kan behandle disse data på, er:
Udførelse af en aftaleOpbevaringsperiode
Vi opbevarer disse data, indtil tjenesten afsluttes.1.3 Udarbejdelse og analyse af statistikker til forbedring af websteder.
1.3 Udarbejdelse og analyse af statistikker til forbedring af websteder.
Til dette formål bruger vi følgende data:
- Beliggenhed
- Besøgendes adfærd
Det grundlag, vi kan behandle disse data på, er:
Samtykke opnåetOpbevaringsperiode
Vi opbevarer disse data, indtil tjenesten afsluttes.1.4 At kunne tilbyde personaliserede produkter og tjenester
1.4 At kunne tilbyde personaliserede produkter og tjenester
Til dette formål bruger vi følgende data:
- Navn, adresse og by
- Email adresse
- Beliggenhed
- Besøgendes adfærd
Det grundlag, vi kan behandle disse data på, er:
Samtykke opnåetOpbevaringsperiode
Vi opbevarer disse data, indtil tjenesten afsluttes.2. Cookies
Vores websted bruger cookies. For mere information om cookies henvises til vores Cookie politik. Vi har indgået en databehandlingsaftale med Google.3. Sikkerhed
Vi er forpligtet til sikkerheden af personlige data. Vi træffer passende sikkerhedsforanstaltninger for at begrænse misbrug af og uautoriseret adgang til personlige data. Dette sikrer, at kun de nødvendige personer har adgang til dine data, at adgangen til dataene er beskyttet, og at vores sikkerhedsforanstaltninger regelmæssigt gennemgås.4. Third-party websites
This privacy statement does not apply to third-party websites connected by links on our website. We cannot guarantee that these third parties handle your personal data in a reliable or secure manner. We recommend you read the privacy statements of these websites prior to making use of these websites.5. Tilføj til denne privatlivspolitik
Vi forbeholder os retten til at foretage ændringer i denne erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger. Det anbefales, at du regelmæssigt konsulterer denne fortrolighedserklæring for at være opmærksom på ændringer. Derudover vil vi aktivt informere dig, hvor det er muligt.6. Har adgang til og ændrer dine data
Hvis du har spørgsmål eller ønsker at vide, hvilke personlige data vi har om dig, så kontakt os. Du kan kontakte os ved hjælp af nedenstående oplysninger. Du har følgende rettigheder:
- Du har ret til at vide, hvorfor dine personlige data er nødvendige, hvad der vil ske med dem, og hvor længe de bliver opbevaret.
- Ret til adgang: Du har ret til at få adgang til dine personlige data, der er kendt af os.
- Ret til rettelse: du har ret til at supplere, rette, slette eller blokere dine personlige data, når du ønsker det.
- Hvis du giver os dit samtykke til at behandle dine data, har du ret til at tilbagekalde dette samtykke og til at slette dine personlige data.
- Ret til at overføre dine data: Du har ret til at anmode om alle dine personlige data fra den Behandlingsansvarlige og overføre dem i sin helhed til en anden Behandlingsansvarlig.
- Ret til indsigelse: du kan gøre indsigelse mod behandlingen af dine data. Vi efterkommer dette, medmindre der er berettigede grunde til behandling.
Sørg for altid at angive, hvem du er, så vi kan være sikre på, at vi ikke ændrer eller sletter data på den forkerte person.
7. Indsendelse af en klage
Hvis du ikke er tilfreds med den måde, hvorpå vi håndterer (en klage over) behandlingen af dine personoplysninger, har du ret til at indsende en klage til Datatilsynet.8. Kontaktdetaljer
Sydgros Hesteartikler Lars Nissen
Bladknæk 34
6200 Aabenraa
Danmark
Internet side: https://sydgros.dk
Email: sydgros@sydgros.dk
Telefonnummer: 74 61 45 01
Bilag
WooCommerce
This sample language includes the basics around what personal data your store may be collecting, storing and sharing, as well as who may have access to that data. Depending on what settings are enabled and which additional plugins are used, the specific information shared by your store will vary. We recommend consulting with a lawyer when deciding what information to disclose on your privacy policy.
We collect information about you during the checkout process on our store.What we collect and store
While you visit our site, we’ll track:- Products you’ve viewed: we’ll use this to, for example, show you products you’ve recently viewed
- Location, IP address and browser type: we’ll use this for purposes like estimating taxes and shipping
- Shipping address: we’ll ask you to enter this so we can, for instance, estimate shipping before you place an order, and send you the order!
Note: you may want to further detail your cookie policy, and link to that section from here.
When you purchase from us, we’ll ask you to provide information including your name, billing address, shipping address, email address, phone number, credit card/payment details and optional account information like username and password. We’ll use this information for purposes, such as, to:- Send you information about your account and order
- Respond to your requests, including refunds and complaints
- Process payments and prevent fraud
- Set up your account for our store
- Comply with any legal obligations we have, such as calculating taxes
- Improve our store offerings
- Send you marketing messages, if you choose to receive them
Who on our team has access
Members of our team have access to the information you provide us. For example, both Administrators and Shop Managers can access:- Order information like what was purchased, when it was purchased and where it should be sent, and
- Customer information like your name, email address, and billing and shipping information.
What we share with others
In this section you should list who you’re sharing data with, and for what purpose. This could include, but may not be limited to, analytics, marketing, payment gateways, shipping providers, and third party embeds.
We share information with third parties who help us provide our orders and store services to you; for example --Payments
In this subsection you should list which third party payment processors you’re using to take payments on your store since these may handle customer data. We’ve included PayPal as an example, but you should remove this if you’re not using PayPal.
We accept payments through PayPal. When processing payments, some of your data will be passed to PayPal, including information required to process or support the payment, such as the purchase total and billing information. Please see the PayPal Privacy Policy for more details.